Horizontal Menu Bar

Facebook Like

Kenapa Teh...???


Teh adalah salah satu rawatan herba yang sudah terkenal sejak beribu – ribu tahun dahulu dan bangsa Cina dan Jepun adalah bangsa yang terkenal kerana tehnya. Teh juga digunakan oleh tabib dan para perawat alternatif untuk merawat orang sakit di seluruh dunia.. Bukankah kita pernah melihat atau mendengar datuk dan nenek kita suatu ketika dulu sering merebus herba - herba atau akar kayu untuk merawat. ???

Tahukah kita bahawa 68% tubuh kita mengandungi air. Teh juga dianggap sebagai medium yang paling baik untuk menghantarkan zat – zat yang terkandung dalam tumbuhan ke seluruh tubuh. Selain itu herba – herba yang dijadikan teh lebih banyak khasiat dan manfaatnya lebih mudah diserap tubuh kerana sifat air yang mudah dicerna. Sebab itulah teh menjadi pilihan tepat untuk terapi herba.

Kedai Teh Herba Online

Kedai Teh Herba Online sedaya upaya memberikan pelbagai pilihan jenis teh yang diperrbuat daripada pelbagai herba dan tumbuh - tumbuhan yang berkhasiat untuk seluruh rakyat Malaysia. Kedai Teh Herba Online juga menawarkan harga yang paling murah berbanding dengan syarikat lain dan juga menyediakan perkhidmatan penghantaran ke seluruh Malaysia.







No comments:

Post a Comment